سیاره ی آهنگ

سیاره ی آهنگ
just remember ur not alone in the aftermath 
نويسندگان

سوالات طرفداران و پاسخ آدام لمبرت به اونا :

 

- بعضی از ما آهنگ های ملایم رمانتیک هم میخوایم . ما رو فراموش نکن . یادت هست که گفتی این آلبومت خصوصی تره ؟

- اوه . من عاشق آهنگ های رمانتیکم . نگران نباش  :)  آهنگ هایی با ضربت موسیقی عالی هم میتونن به خصوص باشن

 

- آیا حضور داشتن در برنامه Project Runway تشویقی  بود برات تا بخوای  لیبل فشن مخصوص به خودت رو داشته باشی ؟ البته بعد از آلبوم بعدیت !

- من همیشه نظر ها و ایده هایی برای طراحی کردن داشتم . حتی قبل از اینکه داور مهمان در Project Runway بشم . و البته در حال حاضر اولویت توجه ام روی موسیقی هست .

 

- میشه ازت خواهش کنم برای تور بعدیت به ایندیانا بیای ؟  D:

- تور قبلی ایندیانا اومدم . . . . و البته باز هم برمیگردم . ما تو ایندیانا DVD گلم نیشن رو فیلم برداری کردیم .

 

- چیزی واسه عکس روی آلبومت انتخاب کردی ؟

- آره یه چیزایی .  :)

 

- وقتی مست میکنی معمولا چه جور آدمی میشی ؟

- آدمی با رفتار صمیمی و دوستانه و پر حرف  :)

 

 

- چه چیزی در برنامه  Project Runway مورد علاقه ات بود ؟

- شوخ طبعی و بامزه بودن داور ها . چه پشت یا جلو دوربین . مایکل با بذله گوییش منو کوک میکرد .

 

- من حدسم اینه که Outlaws Of Love تنها آهنگ آروم و رمانتیک توی آلبومت باشه . خیلی مشتاقم . آیا پیانو تو نسخه اصلی این آهنگ نواخته شده ؟

-  باید صبر کنی بعدا متوجه میشی . . . .

 

- آیا با Bill خواننده گروه Tokio Hotel برخورد عاشقانه ای داشتی ؟

- نه . . . . من قبلا عشقم رو پیدا کردم   :)

 

- چیز دیگه ای هست که راجع به آلبوم جدیدت  بخوای بهمون بگی ؟

- آره . من عاشق این آلبومم هستم . بعضی از آهنگ ها در عین اینکه جالب و شاد هستن , صادقانه و واقعی هم هستن . بعضی دیگه از آهنگ ها هم غمگین و تیره هستن .

 

- از  آهنگ سازان  یا ترانه نویسانی که برای آلبوم جدیدت باهات همکاری کردن چه کسی مورد علاقه ات هست ؟

- یکی از آهنگ سازانی که افتخار همکاری باهاش رو داشتم Pharrell Williams هست . Whew فکر نمیکنم شما ها آمادگی ( شنیدنش ) رو داشته باشید .

 

- چیزی هست که بخوای به کسایی که از Sauli متنفرن بگی ؟

- نه . چیزی ندارم بگم . کسایی که در این مورد بحث میکنن وقتشون رو تلف میکنن . بعضی از مردم فکر میکنن در مورد زندگی خصوصی من همه چیز رو میدونن . در صورتی که هیچی نمیدونن .

 

- اگه ازت بخوان که برای برنامه X-Factor اجرا داشته باشی قبول میکنی ؟

-معلومه قبول میکنم . فکر کردی میگم نه ؟ هه هه . ..

 

- یکی از عواملی که باعث شده تا این آلبومت به آلبوم رویاهات تبدیل بشه چیه ؟

- فکر میکنم  کار آهنگ سازی این آلبوم خیلی پیشرفته تر و به روز تر از آلبوم قبلیم هست . . . من عاشق موسیقی الکترونیک هستم .

احساس میکنم طی چند سال گذشته به عنوان یه خواننده و ترانه نویس خیلی تکامل داشتم و پیشرفت کردم . خیلی چیز ها از تور هام و غیره یاد گرفتم .

 

- اگه آلبومت زود تر از سال 2012 بیرون بیاد . ما کی انتظار کنسرت گلم نیشن 2 رو داشته باشیم ؟ :)

- تور گلم نیشن ( Glam nation ) دیگه تموم شده .  تور بعدی که احتمالا سال دیگه هست کلا یه چیز جدیدی میشه . و با اسم جدید .

 

-امیدوارم آلبوم بعدیت زیادی تو سبک pop نباشه . من زیاد آهنگ های رقص دار و شاد خوشم نمیاد !

- ولی من خوشم میاد .

 

- واسه تور یا کنسرت بعدیت برنامه ریزی کردی ؟

- نه ( هه هه ) . من همین طور که پیش میرم همه چیز رو هم در نظر میگیرم .

 

- مثل سابق به مهمونی و پارتی میری یا با دوستات برای گردش بری ؟ یا بیشتر وقتت رو خونه هستی ؟

- قطعا این روزها بیشتر خونه بودم و البته وقت زیادی هم تو استودیو گذروندم .

 

- تو بیابان که بودی ( در مورد فستیوال Burning man ) هوا سرد بود ؟  آخه تو عکس همتون خودتونو پوشونده بودید .

- آره خیلی سرد بود . روزهاش هم خیلی گرم بود

 

- میدونی چرا بعضی از مردم همه هم جنس گرا ها رو به یه چشم میبینن و فکر میکنن همشون یه جورن ؟  منظورم اینه که آدمای عادی همشون یه جور و مثل هم نیستن . چرا هم جنس گرا ها باید مثل هم باشن ؟

- چرا ؟  نادان هستن دیگه .

 

- از لباسای فشن تابستونی بیشتر خوشت میاد یا زمستونی ؟

- من طرفدار لباسای پاییزی و زمستونی هستم . عاشق جاکت ام !

 

- چند وقت یک بار مجبوری موهات رو کوتاه یا رنگ کنی ؟

زود به زود . موهام خیلی زود رشد میکنن .

 

-چه توصیه ای داری واسه یکی که  بخواد از دوست دختر/ پسر قبلیش دل بکنه ؟ لطفا راهنماییم کن من واقعا میخوام از دوست پسر قبلیم دل بکنم خیلی نسبت به من بدی کرده . ولی نمیتونم   :/

- حواست  رو با سرگرم کردن خودت به کاری پرت کن . یه کار مثبت انجام بده و به رابطه ات با اون اصلا فکر نکن . سعی کن نتیجه بخش باشی و ازش دل بکن .

 

- به سرنوشت اعتقاد داری ؟

- بله . تقدیر و سرنوشت واقعی هستن . ولی آدم باید به غرایزش هم توجه کنه تا اجازه بده تقدیرش رقم بخوره .  بعضی وقت ها ما در مسیر سرنوشت خودمون قرار میگیریم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:, ] [ 17:41 ] [ negar ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به وب من خوش اومدی من از این به بعد درباهی ادام لامبرت مینویسم اگه اهنگی از خواننده های دیگه خواستین برین به این ادرس movieboxes.vcp.ir/ در ضمن من از اوناییکه میان تو وب نظر نمیزارن بدم میاد
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 15289
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 208
تعداد آنلاین : 1

User

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Create your flash banner free online

فروش بک لینکطراحی سایت